Menu Home

De digitale sfeer bij rekrutering.

HRIS

Waar u digitale specialisten kunt zoeken

Er is een IT-recruiter, maar als zodanig wordt “Digital recruiter” niet bepaald geprezen en is hij niet zo bekend als de eerste. Ik deel deze concepten, en ik deel ook mijn recruiters in het team.

De online advertentie-industrie is zeer dynamisch, actief en creatief. Daar werken precies dezelfde mensen. De zoektocht is interessant en uitdagend.

We hebben veel IT-onderwerpen besproken, nu wil ik het hebben over digitale rekrutering. Wat zijn de vacatures, bedrijven, waar je medewerkers kunt zoeken en welke vacatures typerend zijn voor werken op afstand

Wat is digitaal, je kunt voor altijd praten, maar als je zoveel mogelijk vereenvoudigt (ik schrijf voor jonge recruiters))), dan is dit alles wat te maken heeft met reclame en promotie op internet of met de hulp ervan. Mijn belangrijkste klanten zijn digitale bureaus en webstudio’s, dus ik wil je er iets over vertellen.

Over agentschappen

Digital agency is een bureau dat expertise heeft op het gebied van adverteren op internet, alle internettools, kanalen kent, dit is een specialisatie.

Een marketingbureau is meer analyse, marketing, onderzoek, platformontwikkeling, conclusies, meer van dat soort werk.

Een communicatiebureau is een bureau waarin een communicatiestrategie wordt ontwikkeld, de boodschap zelf waarmee naar de doelgroep moet gaan, daarnaast is er veel marketing en strategieën. er wordt ook veel aan creativiteit gedaan. maar de nadruk op het opbouwen van communicatie tussen het merk en de consument

De meest populaire en gevraagde digitale specialisten (digitale medewerkers).

Elk bedrijf heeft zijn eigen bedrijfscultuur, principes en missie, en naar mijn mening is het in zo’n dynamisch segment dat de vertoningen zeer divers zijn. Iemand heeft haaien nodig, iemand is stil en kalm, en communicerend met de oprichters van het bedrijf, kan ik concluderen dat alles afhangt van de diensten die door het bedrijf worden geleverd, en ook van de klanten (niveau, richting, enz.)

Om succesvolle digitale projecten te creëren, moet u flexibel en open zijn. Voor degenen die deze branche betreden, is het de moeite waard om van tevoren te accepteren dat ze zich in een constante zone van risico en experiment bevinden.

De belangrijkste problemen van werknemers

  • Luiheid en rusteloosheid
  • Onverantwoordelijkheid
  • Gebrek aan initiatief
  • Slechte prestatie
  • Onoplettendheid en afleiding
  • Gebrek aan fundamentele kennis
  • Onwil om te leren
  • Opgeblazen perceptie van iemands professionele niveau
  • Welke professionele of persoonlijke kwaliteiten missen werkzoekenden om een ​​baan te vinden?
  • Betrouwbaarheid en verantwoordelijkheid
  • Vermogen om doelen te bereiken en niet op te geven
  • Proactiviteit in de workflow
  • De breedte van professionele en persoonlijke horizonten
  • Hard werken
  • Gezond verstand;)
  • Wie houdt er van werken op afstand?
  • Copywriters / Editors
  • SMM-specialisten
  • SEO-optimizers
  • Internetmarketeers
  • Directologen (contextuele reclamemanager)

Om, laten we zeggen, het technische gedeelte te begrijpen, zou ik aanraden om een ​​webinar of cursussen voor beginnende digitale experts te bekijken, waar ze op een interessante en toegankelijke manier over de nuances van het werk vertellen.

Waar te zoeken naar specialisten in digitaal

Er zijn hier geen geheimen, onze doelgroep bevindt zich voornamelijk op sociale netwerken, telegramkanalen, ik raad je aan altijd conferenties en prijzen te volgen waar een groot aantal sprekers aan het woord is, lees bronnen over startups en marketing, hieronder is een kleine selectie waar ik elke ochtend doorheen blader. koffie + gewoon handige sites.

Als je IT-rekrutering wilt leren of je kennis wilt pompen in de klassieke geschiedenis van rekrutering, maar met moderne methoden, dan ben je welkom. Iedereen zal zeker iets van zichzelf vinden;)

temp agencies

https://www.globalrecruitment.info/

Categories: Banen en opleidingen

Tagged as: